پروژه کامپیوتر رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

پروژه و تحقیق کامپیوتر رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار در قالب فایل ورد 44 صفحه ای آماده برای ویرایش و پرینت میباشد.این پروژه تمامی نرم افزار ها و سيستم جديد,توسعه سيستم,ترسيم سيستم مورد بررسی قرار میدهد و در ادامه به چکیده ای از عناوین و مباحث مقاله میپردازیم تا در صورت نیاز از باکس انتهای صفحه دانلود نمایید.

عناوین و مباحث پروژه کامپیوتر رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار:

امروز Flash MX  يكي از موفق ترين  فناوري ها در شبكه کامپیوتر است . وب سايت هاي خاص از گرافيك كارآمد آن براي تبليغات خود استفاده مي كنند ، استوديوهاي تصوير سازي مهم ، كارهاي خود را با متحرك سازي FlashMX  انجام مي دهند و بازي هاي  on-line  و سايت‌هاي آموزشي ، اطلاعات ارزشمندي را با فناوري تبادلي flash در کامپیوتر به كاربران خود ارائه مي نمايند .

Flash MX در کامپیوتر بعنوان يك متحرك ساز برداري ، برنامه اي عالي براي ساخت وب سايتها با فشردگي بالا و پهناي باند كم به همراه انيميشن ، متن ، فيلم و صدا  کامپیوتر مي باشد .با پشتيباني قوي از واكنش گرايي پيچيده (complex interactivity)  و ارتباط با جنبه ميزباني (server-side communication) ، flash  تا حد زيادي مشكلات انتشار رابطهاي شبكه اي کامپیوتر را از بين برده است . طراحان و برنامه نويسان از flash    بعنوان ابزاري براي انتشار محتويات پويا در مرورگرهاي مختلف استفاده ميكنند . محبوبيت flash روز به روز بيشتر مي شود و نشانه آن ، استقبال متحرك سازان و طراحاني است كه مي دانند چگونه از قدرت flash کامپیوتر استفاده كنند.

انيميشن هاي پيچيده در کامپیوتر:

کليد خلق انيميشن هاي پيچيده در کامپیوتر، در كنار هم قراردادن قسمتهاي ساده تر است . همانطور كه حركت يك دونده ،  اساساً مجموعه حركات دست و پاي اوست ، ما نيز بايد پروژه flash خود را بصورت مجموعه اي از حركات ساده تر فرض كنيد .  جداسازي اجزاي منفرد از مجموعه هاي بزرگ تر و حركات پيچيده تر باعث مي شود كه بتوان به هر بخش بهترين تكنيك  را اختصاص داد ، بين گذاري (tweening) را  ساده تر كرد و مديريتي بهتر با نتايج دقيق تر داشت .آموختن تركيب فوت و فنهاي مختلف و تقسيم فيلم به قسمتهاي ساده تر نه تنها مشكل تهيه فيلمهاي پيچيده را در کامپیوتر حل مي كند بلكه ما را مجبور به استفاده از لايه هاي مختلف و ايجاد سمبلهاي اجزاي سازنده کامپیوترمي كند . با انجام چنين كاري ، فيلمي ساخته ايم كه مديريت جاري و تغييرات آتي آن ، كار ساده اي خواهد بود .

کامپیوتر
کامپیوتر

ترفندهاي بين گذاري حركتي (Motion-Tweening):

با بين گذاري حركتي کامپیوتر مي توانيد هر يك از ويژگي هاي يك سمبل شامل مكان ، اندازه ، ميزان چرخش ، اساس رنگ و شفافيت (transparency) آن را تغيير دهيد .بين گذاري حركتي بدليل چند منظوره بودنش اساس بسياري از كارهاي flash مي باشد و مي تواند براي حل انواع مشكلات فيلم بكار گرفته شود.چون بين گذاري حركتي با ويژگي ها (properties)  سرو كار دارد بهتر است كه هر ترفند را به عنوان يك بين گذاري در نظر بگيريم . خواه حركات درون صحنه (stage) پيچيده باشند خواه ساده ، تغيير وضعيتها بين فريم هاي كليدي (keyframes) نياز به بين گذاري حركتي دارد.

ساخت يك مسير حركت بسته:

1- يك سمبل گرافيكي ساخته و نمونه اي از آن را در صحنه قرار دهيد .

2- با كليك روي شمايل Add Motion Guide  در قسمت پايين لايه ها ، يك لايه راهنما بسازيد . لايه راهنماي جديد ظاهر و لايه اول تبديل به لايه تحت راهنما(guided layer)  مي شود .

3- در لايه راهنما يك بيضي خالي رسم كنيد .

4- در هنگام انتخاب ابزار Arrow کامپیوتر ، حتماً گزينه Snap to point‌ فعال باشد و سپس نمونه سمبل را از نقطه ثبت (Registration point) آن گرفته و روي مسير بيضي شكل قرار دهيد .

5- به هر دو لايه تعدادي فريم اضافه و در فريم آخر لايه تحت راهنما ، يك فريم كليدي ايجاد نماييد .

فريمهاي كليدي اول و آخر براي رسيدن به يك انيميشن حلقه اي يكسان مي مانند.

6- فريم مياني را از لايه تحت راهنما انتخاب و يك فريم كليدي جديد در آن  وارد كنيد . نمونه خود را در اين فريم مياني انتخاب كرده و در نقطه مقابل  روي بيضي قرار دهيد .

7- تمامي فريم هاي بين اين سه فريم كليدي را انتخاب و از پنل property inspector  ، گزينه Motion tween  را انتخاب كنيد .

8- نمونه خود را با ماوس در فريم آخر از نقطه ثبتش گرفته و كمي عقب تر از مكان آن در فريم اول قرار دهيد . دقت كنيد كه نقطه ثبت نمونه حتماً بايد روي مسير بيضي باشد.

نحوه عملكرد front page:

 نـرم افـزار کامپیوتر Microsoft front page 2003  يك برنامه كاربردي  در کامپیوتر است كه مي توانيم آن را براي توسعه سايت هاي وب مورد استفاده قرار دهيم . اين برنامه پيشرفته  تمام عناصر مورد نياز جهت توليد سايت هاي وب مختلف از سايت هاي ساده گرفته تا سايت هاي پيچيده را در اختيار ما قرار مي دهد با وجود اينكه front page  نرم افزار پيشرفته اي در زمينه توليد صفحات و  سايت هاي وب مي بـاشد ، استفـاده از آن بسيـار سـاده است . همچـنين ،عمـلكـرد  front page  به عنوان يكي از اعضاي مجموعه نرم افزارهاي  Microsoft office 2003 شباهت زيادي به ساير نرم افزارهاي اين مجموعه دارد. اگر تا به امروز به واسطه عدم تمايل به فراگيري زبان برنامه نويسي (HTML)Hypertext Markup Language سعي نكرده ايم به توليد  سايت هاي وب دلخواه خود بپردازيم شايد front page راه حلي باشد كه در انتظار آن هستيم . با استفاده از اين نرم افزار به سادگي مي توانيم   سايت هاي وب جذابي را كه حاوي عناصر پيچيده هستند توليد كنيم بدون اينكه نياز به تايپ كردن حتي يك خط كد برنامه HTML‌ داشته باشيم . با اين وصف ، اگر در برنامه نويسي قدري تجربه داريم و يا تمايل داريم ، روي سايت هاي وب توليدي خود كنترل بيشتري داشته باشيم ، front page به سادگي امكان دسترسي به كدي را فراهم مي كند كه در پشت صحنه سايت وب ما در کامپیوتر قرار دارد.

كار با يك نمايشگر موجود کامپیوتر:

هنگام كار با ساير برنامه هاي office 2003 کامپیوتر به توليد اسناد مستقلي مي پردازيم كه امكان باز كردن آنها بصورت مستقل ، از طريق Windows Explorer    وجود دارد . اما هنگام كار با front page  ، گروهي از فايلهاي مرتبط با هم را  توليد مي كنيم كه در مجموع يك سايت وب مبتني بر اين نرم افزار را  تشكيل مي دهند ، بنا براين كليك كردن روي هر يك از اين فايل ها از طريق  برنامـه  Windows Explorer ، تنهـا ممكـن است باعث بـاز شـدن همـان فايـل گردد . اما هرگز باعث باز شدن سايت وبي كه فايل مزبور به آن تعلق دارد ، نخواهد شد پس از آنكه يك سايت وب را در frontpage  باز كرديم ، مي توانيم از دو نما به ساختار آن نگاه كنيم. در نماي folders ، قادر خواهيد بود ساختار فايلي يك سايت وب را ببينيم  و اصلاح كنيم . در اين حالت مي توانيم فايل ها و پوشه هايي را كه وب سايت ما را تشكيل مي دهند با استفاده از تكنيكهايي  مشـابـه آنـچـه  در    Windows Explorer استفاده مي كنيم ، سازمان دهي كنيم ، مي توانيم پوشه هاي جديد بسازيم ، پوشه هاي موجود را جابجا و يا پاك كنيم و محتويات يك پوشه را نمايش دهيم.

دكمه كردن نوشته در کامپیوتر :

بـراي نـوشتـن مـطلب در back ground کامپیوتر گــزيـنه (A) يا text tool را انـتخـاب مي‌كنيم و در صفحه كليك مي كنيم و مطلب مورد نظر را مي نويسيم . براي تغيير رنگ نوشته  مي توانيم از گزينه fill color استفاده كنيم.سپـس نوشتـه را بـا arrow tool ‌ انتخـاب مي‌كنـيم و دكـمه F8‌را مي زنيم و بعد كادري باز  مي‌شود و در قسمت name اسم مورد نظر را مي نويسيم و button را مي زنيم سپس action button را انتخاب مي كنيم و بعد از آن browser/network  را  انتخاب مي كنيم و بعد گزينه get url را كليك مي كنيم و آدرس مورد نظر را با پسوند html کامپیوتر مي نويسيم . در واقع همان نامي كه براي but ton گذاشته ايم در اينجا با پسوند html مي نويسيم.

دیگر عناوین و مباحث پروژه کامپیوتر رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار:

  • نوشتن مطلب در دكمه ها و وارد شدن به وب سايت کامپیوتر
  • مشاهده يك وب سايت به طرق مختلف
  • وارد كردن و تصحيح توضيحات در front page کامپیوتر
  • ايجاد BACK GROUND
  • ارتباط از طريق مرورگر شبكه (Web Browser) و اتصال به شبکه
  • مراحل اتصال به يك وب سايت با استفاده از دستور getURL
  • استفاده از عنصر صدا , ایجاد یک عنصر صدای کلی, پیوست نمودن صدا
  •  دكمه هاي نامرئي (Invisible Buttons)
  • استفاده از چندين لايه راهنما کامپیوتر
  • منابع

 

مطلب بالا چکیده‌ای از تحقیق و پژوهش اصلی میباشد جهت تهیه نسخه کامل آن از باکس زیر اقدام به خرید و دانلود نمایید
لینک خرید پژوهش پروژه کامپیوتر رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار:
تحویل فوری و خودکار فایل با لینک مستقیم بعد از پرداخت
تعداد صفحه: 44
قالب: فایل word
توضیحات: فهرست ندارد منبع دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *